بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تلاش قلعه نویی برای حفظ صدرنشینی/دایی در فکر بالانشینی

استقلال از نظر فني مشکلي ندارد و يک تيم ايده‌آل به نظر مي‌رسد اما از نظر مالي شرايطش نامساعد است. با اين حال آبي‌پوشان تهراني دوست ندارند که صدرنشيني را در تهران و مقابل علي دايي از دست بدهند. به همين دليل هم از سازمان ليگ خواسته‌اند که زمان اين بازي را به تعويق بيندازد چون ملي‌پوشانش امروز (چهارشنبه) مقابل لبنان بازي مي‌کنند و خستگي آنها مي‌تواند بزرگ‌ترين مشکل قلعه‌نويي باشد.
راه‌آهن براي اينکه خود را از رده نهم به رتبه‌هاي بالاتر برساند مي‌خواهد از استقلال امتياز بگيرد. اگر علي دايي بتواند استقلال را شکست بدهد امکان صدرنشيني احتمالي تراکتورسازي را در صدر فراهم مي‌کند. نبرد علي دايي و امير قلعه‌نويي دو سرمربي ناکام و سابق تيم ملي که اکنون به ظاهر رابطه خوبي با يکديگر دارند ديدني است و حرف‌هاي اين دو مربي که در روزهاي گذشته بارها از يکديگر تعريف کرده‌اند هم بعد از بازي شنيدني است. استقلال اگر راه‌آهن را شکست بدهد با قطار دايي به قهرماني نزديک‌تر مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 11 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته بیستم و پنجم,علی دایی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com